پرش به محتوا
Home » قیمت قرص سایتوتک

قیمت قرص سایتوتک

قیمت قرص سایتوتک %%sep%% قرص سایتوتک اصل در سال ۱۴۰۱ %%sep%% قیمت قرص سایتوتک خارجی %%sep%% خرید قرص سقط جنین از داروخانه %%sep%% خرید قرص سایتوتک

قیمت قرص سایتوتک

قیمت قرص سایتوتک داروی سایتوتک یا میزوپروستول (که میزوپرستول نیز نوشته می شود)؛ ابتدا برای درمان زخم های گوارشی مانند زخم معده کاربرد داشت ولی به سرعت توانست از داروهای پرکاربرد در میان پزشکان زنان و زایمان باشد. احتمال دارد که شما هم قرص زخم معده برای سقط جنین را شنیده باشید. منظور از این قرص، قرص سایتوتک است. به طوری که در حال حاضر سایتوتک به‌طور off-label برای سقط جنین به کار می رود و کمتر برای مورد اصلی استفاده می‌شود قیمت قرص سایتوتک در کرج.

خرید قرص سقط جنین

خرید قرص سقط جنین 09216459438

میزوپروستول از دسته پروستاگلندین ها است که در درمان زخم های ایجاد شده با داروهای ضد التهاب غیر استروییدی (NSAIDs) و همچنین برای پایان دادن به بارداری کاربرد دارد. از دیگر کاربردهای قرص و شیاف سایتوتک می توان به اثرات پیشگیری کننده آن در ایجاد زخم های گوارشی، القای سقط، القای زایمان و ایجاد زایمان زودرس، پیشگیری و کنترل خونریزی های پس از زایمان (البته در صورت عدم دسترسی به اکسی توسین) اشاره کرد. این دارو می تواند در ابتدای حاملگی باعث ختم آن و یا سقط جنین گردد و در سقط ناکامل و مرگ داخل رحمی نیز به کار برده شود قیمت قرص سایتوتک در مشهد.

ترکیب میفپریستون – میزوپروستول قرص سایتوتک اصل امریکایی

قیمت قرص سایتوتک رژیم ترکیبی میفپریستون – میزوپروستول توسط FDA جهت ختم بارداری تایید شده است. در حال حاضر سازمان بهداشت جهانی، میزوپروستول را به‌عنوان یک داروی اصلی در القا زایمان،ختم بارداری به‌طور طبی و درمان سقط ناقص پذیرفته است قیمت قرص سایتوتک در اصفهان.

هشدار جدی:

از هرگونه استفاده خودسرانه از داروهای سقط جنین خودداری کنید. برای استفاده از سایتوتک لازم است با دکتر زنان مشاوره کنید. چون استفاده از دوزهای بالای دارو، خصوصا در سه ماهه دوم و سوم بارداری باعث افزایش خطر پارگی رحم می شود. خونریزی شدید یا دیگر عوارض دارو باید توسط دکتر زنان کنترل شود قیمت قرص سایتوتک در شیراز.

سایتوتک برای سقط جنین در ابتدای حاملگی و سقط ناکامل و خونریزی های بعد از زایمان به کار می رود.

خرید قرص سایتوتک

https://ghorsseght.com/buy-cytotec-tablets/

نحوه عملکرد و مکانیسم قرص میزوپروستول

داروی اصلی آنالوگ سنتزی پروستاگلندین ای می تواند به سرعت داستریفیه (استر زدایی) شده و به میزوپروستول اسید به عنوان متابولیت فعال تبدیل گردد و بدین وسیله مانع ترشح اسیدهای گوارشی شده و از لایه موکوسی گوارشی محافظت می نماید. این دارو همچنین می تواند بطور چشمگیری عدم جذب چربی را در بیمارانی که بیش از ۱۰ درصد عدم جذب چربی دارند را کاهش دهد. احتمالا این کار با تحریک تولید بی کربنات در بخش دئودنوم روده انجام می گردد قیمت قرص سایتوتک در قم.

قیمت قرص سقط جنین

قیمت قرص سقط جنین

اَشکال دارویی سایتوتک

قرص‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ میکروگرمی سایتوتک به شکل، واژینال، رکتال، زیرزبانی یا جویدنی قابل استفاده است قیمت قرص سایتوتک در اراک.

نام تجاری اصلی داروی میزوپروستول، cytotec از شرکت فایزر (Pfizer) بوده و ابتدا به‌صورت قرص‌های 600 میکروگرمی در بسته‌بندی شش عددی جهت استفاده در درمان اولسرپیتیک (زخم های گوارشی) عرضه شد. اما در حال حاضر انواع ژنریک با اندازه‌های کوچک‌تر (200 – 100 میکروگرمی) در بازار موجود است قیمت قرص سایتوتک در قزوین.

میزوپروستول یا سایتوتک چگونه مصرف می شود؟

سقط جنین تصمیمی دشوار است. تشخیص سقط جنین با دکتر شماست. به همین منظور سعی کنید با استفاده صحیح از کاندوم و روش های پیشگیری از بارداری مناسب،از بارداری های ناخواسته جلوگیری کنید. در موارد ضروری سقط مانند مشکلات بارداری، جنین مشکل دار که توسط آزمایش ژنتیک تایید شده باشد یا سقط ناقص و … لازم است نحوه ی مصرف قرص های سقط جنین با دستور پزشک زنان صورت بگیرد قیمت قرص سایتوتک در رشت.

سقط جنین با شیاف

سقط جنین با شیاف

لازم است پس از مصرف این قرص به ویژه در مواردی که برای سقط جنین مورد استفاده قرار می‌گیرد، مدتی را استراحت کنید تا بهبودی اتفاق بیفتد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از سقط جنین نسبت به آسیب‌ها و تبعات آن آگاهی یابید و مراقبت های بعد از سقط جنین را نیز جدی بگیرید قیمت قرص سایتوتک در مازندران.

 

طریقه‌ی مصرف قرص سایتوتک به صورت زیر زبانی و داخل گونه ای

برای استفاده از قرص سایتوتک جهت سقط جنین، ابتدا دهان خود را خیس کنید و ۴ قرص را بین دندان و لثه‌ پایین خود قرار دهید (یا دو قرص در هر طرف دهان که به آن داخل گونه ای می گویند). سپس به مدت ۳۰ دقیقه قرص‌های سایتوتک را در دهان خود نگه دارید، ممکن است در اثر حل شدن دهان شما خشک شود، در این مدت از خوردن و نوشین خودداری کنید. بعد از گذشت ۳۰ دقیقه هر مقدار از قرص میزوپروستول که باقی‌مانده است را قورت بدهید و دهان خود را با آب بشویید قیمت قرص سایتوتک در آمل.

روش خانگی سقط جنین

روش خانگی سقط جنین

از کی قرص سایتوتک بخرم

بعد از آن، مقدار زیادی آب بنوشید. غذای مقوی میل کنید (به ویژه غذاهایی که طبع گرم دارند) و استراحت کنید. بعد از گذشت ۳ الی ۴ ساعت، یک دوره‌ دیگر از قرص‌های میزوپروستول را مصرف کنید و این روند را تا ۳ وعده ادامه دهید، به عبارت دیگر باید ۱۲ قرص سایتوتک را در ۳ وعده استفاده کنید. معمولاً بعد از ۱- ۲ ساعت، حالت گرفتگی ایجاد شده و خون ریزی رخ می‌دهد قیمت قرص سایتوتک در بابل.

 

طریقه‌ی مصرف قرص سایتوتک به صورت واژینال

روش دیگری برای استفاده از قرص میزوپرستول گذاشتن آن داخل واژن است. برای این کار لازم است در ابتدا ادرار کنید و دستان خود را بشویید، سپس ۳ یا ۴ قرص سایتوتک را درون واژن قرار دهید (برای این کار لازم نیست قرص‌ها در محل خاصی قرار بگیرند، فقط تا آنجا که انگشتان با آن در تماس هستند کافی است)، بعد به مدت ۳۰ دقیقه دراز بکشید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که این قرص از راه واژن وارد بدن می‌شود؛ در صورتی که سابقه‌ سزارین، جراحی رحم و سابقه‌ بارداری بیش از پنج بار داشته باشید، احتمال پارگی رحم با این روش افزایش پیدا می‌کند قیمت قرص سایتوتک در ساری.

نکته مهم:

گاهی متخصص زنان و زایمان با معاینه وضعیت جنین در رحم و توان بدنی شما ممکن است تعداد متفاوتی قرص سایتوتک را تجویز نماید. معمولا و به طور کلی از دو روشی که ذکر شد استفاده می‌گردد. اما گاهی با گذاشتن یک قرص سایتوتک در واژن و یا خوردن آن ممکن است سقط انجام گیرد. پس خودسرانه و بدون اطلاع دکتر زنان از قرص سایتوتک استفاده نکنید قیمت قرص سایتوتک زنجان.

طرز استفاده از میزوپروستول همراه با میفپریستون

ابتدا میفپریستون را مصرف کنید. مصرف آن مانع از ترشح هورمون پروژسترون شده و سبب ریزش لایه های رحم می شود و بارداری را خاتمه می دهد. حدود ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از مصرف اولین قرص، میزوپروستول مصرف کنید. میزوپروستول باعث انقباضات رحم و بیرون کشیدن جنین و لایه‌های رحم می‌شود. بیشتر خانم ها بعد از مصرف داروی دوم، طی دو ساعت تا یک روز، سقط دارند قیمت قرص سایتوتک در اهواز.

مقایسه اثر میزوپروستول به ۳ روش زیرزبانی، واژینال و ترکیبی (واژینال و زیرزبانی)

تاثیر بهتر داروی سایتوتک، بستگی به بدن شما و وضعیت شما دارد. اما گویی استفاده واژینال سایتوتک موثرتر از روش زیر زبانی است. هنوز تحقیقات زیادی این گفته را تایید نکرده است. برای تایید روش استفاده مناسب خود حتما با پزشک زنان مشورت کنید قیمت قرص سایتوتک در سمنان.

برای مصرف قرص سایتوتک ۴ عدد از آن را زیر زبان خود قرار دهید قیمت قرص سایتوتک در یزد.

دوز مصرفی قرص سایتوتک

قرص میزوپروستول برای پیشگیری از زخم های گوارشی:

  • ۲۰۰ میکروگرم هر ۶ ساعت همراه با غذا مصرف می گردد.
  • در صورت عدم تحمل این مقدار به ۱۰۰ میکروگرم هر ۶ ساعت کاهش پیدا خواهد کرد.
  • بهتر است که آخرین دوز در زمان خواب باشد.

 

قرص سایتوتک برای پایان دادن به بارداری:

  • ۸۰۰ میکروگرم میزوپروستول زیرزبانی (داخل گونه ای) به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از مصرف خوراکی میفپریستون (۲۰۰ میلی گرم خوراکی، تک دوز و غیر وابسته به وعده های غذایی)

استاندارد طلایی ترکیب میزوپروستول و میفپریستون است. کاهش فاصله زمانی بین مصرف میفپریستون و میزوپروستول از ۴۸ ساعت به ۲۴ ساعت نقشی در افزایش اثربخشی آن نداشته و میزان موفقیت این رژیم در القا سقط به‌طور کامل ۹۲% است. استفاده از سایتوتک به تنهایی ۹۰%-۸۰% موارد منجر به سقط کامل می‌شود قیمت قرص سایتوتک در تنکابن.

قرص میزوپروستول در سه ماهه دوم بارداری:

رژیم‌های با دوز ۶۰۰-۲۰۰ میکروگرم و با فواصل زمانی مختلف پیشنهاد شده است. از سمتی مطالعات نشان می دهند که مصرف ۴۰۰ میکروگرم سایتوتک واژینال هر شش ساعت، بهترین نحوه ی مصرف سایتوتک از نظر فاصله زمانی بوده و نسبت به دوز ۶۰۰ میکروگرم عوارض جانبی کمتری داشته است. در نتیجه دوز پیشنهادی با توجه به حداکثر اثربخشی و حداقل عوارض جانبی، ۴۰۰ میکروگرم سایتوتک واژینال هر چهار ساعت و حداکثر پنج دوز است. البته ممکن است در هفته‌های پایین‌تر دوز بیشتر و هفته‌های آخر سه ماهه دوم دوز کمتری مورد نیاز باشد قیمت قرص سایتوتک در رامسر.

هم چنین مطالعات نشان می دهد که میزان موفقیت ختم حاملگی در سه ماهه دوم بارداری با استفاده از قرص واژینال سایتوتک بیشتر از اکسی توسین است. بنابراین جهت ختم بارداری در سه ماهه دوم، سایتوتک می تواند جایگزین منا سبی برای اکسی توسین باشد قیمت قرص سایتوتک در کرج.

قرص میزوپروستول برای سقط ناکامل:

  • در این حالت به صورت خوراکی ۶۰۰ میکروگرم  و تک دوز به کار می رود.

قرص میزوپروستول یا سایتوتک برای القای سقط:

  • به صورت داخل واژنی ۲۵ میکروگرم (یک چهارم قرص سایتوتک ۱۰۰ میکروگرمی). که این مقدار در فواصل زمانی سه تا شش ساعت می تواند تکرار گردد قیمت قرص سایتوتک در کاشان.
  • البته در برخی افراد ۵۰ میکروگرم هر ۶ ساعت و به صورت خوراکی ۲۵ میکروگرم هر ۲ ساعت استفاده می گردد.

اما باید توجه داشت که روش واژینال موثرتر است هرچند که بعضی عوارض در صورت تجویز خوراکی کمتر اتفاق می افتد.

قرص میزوپروستول یا سایتوتک برای سقط ناموفق:

  • در این مورد به صورت داخل واژنی ۸۰۰ میکروگرم به کار می رود که هر ۳ ساعت برای دو مرتبه متوالی تکرار می گردد قیمت قرص سایتوتک در مشهد.
  •  ۶۰۰ میکروگرم به صورت خوراکی هر ۳ ساعت برای دو دوز نیز می تواند به کار برده شود قیمت قرص سایتوتک در نیشابور.

قرص میزوپروستول یا سایتوتک برای خونریزی بعد از زایمان:

خون‌ریزی پس از زایمان (PPH) اولین علت مرگ و میر مادری بوده و در مجموع علت 25% مرگ مادر در کل دنیا است. نتایج نشان می‌دهد سایتوتک به اندازه اکسی‌توسین در پیشگیری از خون‌ریزی موثر است. اما اکسی‌توسین هم‌چنان به‌عنوان داروی خط اول جهت پیشگیری از PPH پیشنهاد می‌شود. در زمان نبود اکسی توسین، قرص سایتوتک به تنهایی مصرف می گردد قیمت قرص سایتوتک در همدان.

برای پیشگیری به صورت زیر زبانی یا داخل گونه ای، ۲۰۰ تا ۴۰۰ میکروگرم به صورت تک دوز بلافاصله پس از زایمان تجویز می گردد. همچنین می تواند ۶۰۰ میکروگرم به صورت خوراکی بلافاصله پس از زایمان تجویز شود.

برای درمان خونریزی پس از زایمان ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ میکروگرم به صورت دوز منفرد یا ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ میکروگرم به صورت مقعدی و یا ۸۰۰ میکروگرم به صورت زیر زبانی و تک دوز تجویز می گردد.

باید توجه داشت که اگر پیشتر دوز پیشگیری کننده داده شده باشد، دوز درمانی با احتیاط بیشتری تجویز گردد قیمت قرص سایتوتک در ارومیه.

مصرف میزوپروستول و میفپریستون به صورت همزمان ترکیب استاندارد برای سقط جنین است خرید قرص سقط جنین در مشهد.

بعد از مصرف سایتوتک چه اتفاقی می افتد؟

بعد از استفاده، ممکن است خونریزی شدیدی رخ دهد. مدت زمان تأثیر قرص سایتوتک ۴ تا ۴۸ ساعت بعد از مصرف است. به عبارت دیگر، معمولاً طی ۴ تا ۴۸ ساعت پس از مصرف سایتوتک، خونریزی اتفاق می افتد. اگر بعد از ۴۸ ساعت، خونریزی رخ نداد، باید دوز تجویز شده را مجدداً استفاده کنید خرید قرص سقط جنین در مشهد.

به یاد داشته باشید که این خونریزی معمولاً سنگین‌تر از خونریزی دورۀ قاعدگی بوده و به طور کلی با درد و گرفتگی شدید همراه است. خروج بافت‌ها و لخته‌های خون طبیعی است. خونریزی شدید و درد، معمولاً حدود ۴ ساعت طول می کشد خرید قرص سقط جنین در اصفهان.

چقدر بعد از مصرف سایتوتک خونریزی قطع می شود؟

حال عمومی تا 24 ساعت پس از مصرف سایتوتک بهبود می یابد.  زمان تأثیر قرص معمولاً 1 تا 2 ساعت بعد از مصرف می‌باشد. خونریزی بعد از سقط با قرص سایتوتک می‌تواند تا چهار هفته نیز ادامه داشته باشد. زنانی که Rh منفی دارند، باید در مدت 72 ساعت از اولین تجویز این دارو، گلوبین ایمنی Rh(D) دریافت کنند خرید قرص سقط جنین در شیراز.

 

در چه شرایطی وضعیت خطرناک است؟

قیمت قرص سایتوتک اگر طی یک ساعت، ۲ نوار بهداشتی آغشته به خون شد و این حالت بیش از دو ساعت ادامه یافت، به پزشک مراجعه کنید. ممکن است علائمی مانند خونریزی واژینال و لکه بینی و درد را به مدت دو تا چهار هفته داشته باشید خرید قرص سقط جنین در قم.

اگر Rh خون تان منفی است، باید 72 ساعت بعد از اولین مصرف دارو، یک آنتی بادی به نام ایمنو گلوبین دریافت کنید خرید قرص سقط جنین در اراک.

بعد از مصرف سایتوتک، کی سونوگرافی بدهیم؟

طی ۴ تا ۱۷ روز بعد از مصرف سایتوتک، سونوگرافی انجام دهید. این سونوگرافی برای اطمینان از اینکه بافت‌های جنین به طور کامل از رحم خارج شده باشد، لازم است. برای سونوگرافی حتما به پزشک زنان مراجعه کنید تا در صورت ماندن بافت های سقط نشده و یا عفونت و مشکلات رایج سقط، راهکارهایی را برای شما بسنجد خرید قرص سقط جنین در قزوین.

خونریزی خطرناک بعد از مصرف قرص سایتوتک

سایتوتک برای سقط چقدر کارآمد است؟

قیمت قرص سایتوتک استفاده از سایتوتک به تنهایی ۹۰%-۸۰% موارد منجر به سقط کامل می‌شود. استفاده ترکیبی از  میفپریستون – میزوپروستول میتواند تا حدود ۹۳ درصد کارآمد باشد. البته عوامل زیادی بر اثر بخشی این دارو مؤثر هستند. مواردی مانند: سن بارداری، دوز دارو و اینکه آیا اولین بارداری شماست یا خیر. میزان اثربخشی به ازای هر هفته از بارداری شما کاهش می یابد خرید قرص سقط جنین در کرج.

قرص سایتوتک تا چند ماهگی کارایی دارد؟

سایتوتک تا سه ماهۀ اول بارداری کارایی داشته و جواب می دهد. اما بهترین زمان استفاده از قرص سایتوتک تا هفتۀ دهم بارداری است خرید قرص سقط جنین در نیشابور.

بهترین زمان استفاده از قرص سایتوتک تا هفتۀ دهم بارداری است خرید قرص سقط جنین در رشت.

عوارض جانبی سایتوتک

عوارض جانبی شایع سایتوتک:

  • اسهال
  • دردهای شکمی
  • سردرد
  • یبوست
  • سوء هاضمه
  • نفخ
  • تهوع و استفراغ

عوارضهای جانبی نادر سایتوتک:

  • کم خونی
  • بی نظمی ضربان قلب
  • درد قفسه سینه
  • کاهش شنوایی
  • انفارکتوس قلبی
  • پارگی رحمی
  • اختلالات انعقادی
  • لرز.

آیا مصرف سایتوتک باعث ایجاد ناهنجاری های جنینی می شود؟

قیمت قرص سایتوتک آنومالی‌ یا ناهنجاری های جنینی متفاوتی به‌دنبال مصرف ناموفق سایتوتک جهت ختم بارداری گزارش شده است، اما شایع‌ترین آن‌ها سندرم Mobius است. این سندرم شامل عدم تکامل اعصاب مغزی 6 و 7 بوده که منجر به پارزی صورت و اختلال در حرکت چشم‌ها می‌شود خرید قرص سقط جنین در ساری.

تاخیر در تشخیص حاملگی مولار یا پوچ

از عوارض جانبی دیگر قرص سایتوتک می توان به عدم تشخیص حاملگی پوچ اشاره کرد. در این موارد پیگیری بیمار تا منفی شدن HCG یا تست بارداری توصیه می‌شود خرید قرص سقط جنین در اراک.

پس از مصرف سایتوتک انتظار خونریزی واژینال را داشته باشید اما در صورت بروز علائم بعید مانند خونریزی واژینال شدید و طولانی مدت، تب و لرز یا غش به پزشک زنان اطلاع دهید.

موارد احتیاط در مصرف قرص سایتوتک

  • قرص سایتوتک باعث اسهال می گردد. بنابراین نباید به صورت همزمان با داروهایی که حاوی منیزیم هستند مانند آنتی اسیدها تجویز گردند خرید قرص سقط جنین در یزد.
  • بهتر است آخرین دوز مصرف سایتوتک در زمان خواب استفاده گردد.
  • سایتوتک ممکن است باعث بروز شوک آنافیلاکتیک گردد. در صورت داشتن حساسیت آن را با پزشک خود در میان بگذارید.
  • سایتوتک باید در خانم های بالای ۳۵ سال و خانم هایی که سیگاری قهار هستند با احتیاط مصرف گردد.
  • این دارو ممکن است در برخی افراد باعث ایجاد لرز گردد.
  • این دارو می بایست در بیماران قلبی – عروقی با احتیاط مصرف شود و در بیماران کلیوی تنظیم دوز گردد.
  • پارگی رحم در خانمهای حامله که برای القای زایمان به آنها سایتوتک داده شده گزارش شده است.

نکات مهم مصرف:

  1. اگر قرص سایتوتک را همراه میفپریستون به منظور سقط جنین استفاده می کنید، مهم است که تحت نظارت پزشک از آن مصرف کنید و مرتبا ویزیت شوید خرید قرص سقط جنین در مشهد.
  2. پس از مصرف داروی ترکیبی، انتظار خونریزی واژینال را داشته باشید اما در صورت بروز علائم بعید مانند خونریزی واژینال شدید و طولانی مدت، علائم عفونت از جمله تب و لرز یا غش؛ به پزشک زنان اطلاع دهید.
  3. به منظور پیشگیری از زخم معده و صدمه احتمالی به جنین، نباید از این دارو در دوران بارداری استفاده کنید.
  4. سایتوتک به شیر مادر منتقل می شود با این حال، بعید به نظر می رسد که به شیرخوار آسیب برساند اما به هر حل، قبل از شیردهی با پزشک خود مشورت کنید خرید قرص سقط جنین در مازندران.
  5. اگر فکر می کنید ممکن است باردار باشید، از مصرف سایتوتک خودداری کنید. زیرا ممکن است باعث سقط جنین، زایمان زودرس یا نقص مادرزادی شود. حداقل یک ماه یا یک دوره قاعدگی کامل پس از قطع مصرف میزوپروستول از بارداری خودداری کنید خرید قرص سقط جنین در ساری.
  6. چنانچه هنگام مصرف میزوپروستول باردار شدید، فورا با پزشک خود تماس بگیرید خرید قرص سقط جنین در رشت.
  7. اگر حاملگی خارج از رحم اتفاق بیفتد، مصرف قرص سایتوتک باعث پارگی لوله رحمی یا دهانه‌ رحمی که نطفه به آن چسبیده است می‌شود و منجر به فوت مادر می‌شود.
  8. سایتوتک را همیشه در زمان مشخصی از روز مصرف کنید خرید قرص سقط جنین در سمنان.
  9. اگر در سن باروری هستید، از قرص سایتوتک برای کاهش خطر ابتلا به زخم گوارشی استفاده نکنید خرید قرص سقط جنین در کاشان.
  10. قرص سایتوتک را با دیگران به اشتراک نگذارید!
برای مصرف قرص میزوپرستول با دکتر زنان مشورت کنید.

موارد منع مصرف قرص سایتوتک

چه زنانی نمی توانند از قرص سایتوتک استفاده کنند؟

  • زنانی که در رحم خود دستگاه آی یو دی کار گذاشته‌اند (قبل از مصرف قرص باید دستگاه را خارج کنند).
  • زنانی که حاملگی خارج رحمی داشته یا توده ای در تخمدان‌هایشان دارند.
  • زنان با کورتیکواستروئیدهای طولانی مدت.
  • زنان مبتلا به بیماری های ژنتیکی خاص.
  • زنانی که حاملگی مولار دارند (حاملگی که در آن، جفت به طور غیر طبیعی رشد می‌کند).
  • زنانی که مشکلات قلبی، کلیوی یا کبدی دارند.
  • زنانی که مشکلات شدید غده آدرنال دارند.
  • زنان مبتلا به اختلالات خونریزی یا کسانی که داروهای ضدّ انعقاد خون مصرف می‌کنند.
نام دیگر میزوپرستول،سایتوتک است.

تداخلات دارویی میزوپروستول

قیمت قرص سایتوتک قبل از استفاده از قرص سایتوتک، تمام داروهای تجویزی، بدون نسخه و گیاهی را که ممکن است استفاده کنید به پزشک یا داروساز خود بگویید زیرا مهم است که بر سابقه مصرف دارویی شما نظارت داشته باشد خرید قرص سقط جنین در تنکابن.

اگرچه تداخلات وسیعی در مورد سایتوتک گزارش نشده است، اما این با برخی داروها مانند منیزیم، و منیزیم کربنات تداخل دارد خرید قرص سقط جنین در رامسر.

علائم اوردوز سایتوتک

مصرف قرص سایتوتک باید تحت نظر پزشک زنان و با تجویز او باشد. در نتیجه نحوه ی مصرف خود را با مشورت با پزشک زنان پیش ببرید. مصرف چند برابری قرص سایتوتک تضمنی برای سقط جنین نیست. در صورت مصرف بیش از حد، برخی از علائم اوردوز شامل بروز اختلال تنفسی، گیجی و خواب آلودگی، تشنج، افت فشار خون، لرزش، و اختلال یا بی نظمی در ضربان قلب می باشد خرید قرص سقط جنین در کرج.

نحوه ی خرید قرص سقط جنین سایتوتک خرید قرص سایتوتک در داروخانه

فروش قرص سایتوتک به همراه دیگر داروهای سقط جنین در ایران ممنوع است. بسیاری از داروخانه های خصوصی و دولتی قرص سایتوتک را ندارند. اما اگر شما مجوز پزشک مانند نسخه به همراه داشته باشید، میتوانید میزوپروستول را از داروخانه ها درخواست کنید. عمدتا داروی سایتوتک را در داروخانه های بیمارستان های زنان و زایمان راحت تر پیدا می شود خرید قرص سقط جنین در اسلامشهر.

قیمت قرص سایتوتک نسخه حتماً باید توسط پزشک متخصص باشد. اما نکته ی مهم این است که اکثر بیمارستان‌ها فقط و فقط نسخه پزشک داخل بیمارستان را قبول می‌کنند. چرا که ممکن است برخی از افراد با ارتباطات خود بتوانند نسخه تهیه کنند. در نتیجه قوانین خرید قرص سایتوتک را رعایت کنید. این قوانین برای سلامتی شماست. گاهی برای تایید نسخه، دو سونوگرافی و دیگر مدارک شناسایی نیز از شما خواسته خواهد شد خرید قرص سقط جنین در شهریار.

هشدار جدی:

اگر قرص سقط جنین سایتوتک را تهیه کردید به هیچ عنوان شخصاً در منزل یا توسط افراد غیر متخصص استفاده نکنید، زیرا استفاده از قرص‌های سقط جنین عوارضی دارد که می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی شود. حتماً سایتوتک و داروهای مشابه را در بیمارستان و تحت نظر پزشک متخصص استفاده کنید خرید قرص سقط جنین در ساوه.

آیا امکان خرید آنلاین قرص میزوپروستول یا بصورت آزاد وجود دارد؟

خیر. شاید شما نیز با عناوینی مانند خرید اینترنتی قرص سقط جنین یا فروش اینترنتی قرص سایتوتک؛ فروش اینترنتی قرص میزوپروستول، خرید آنلاین قرص میزوپروستول و غیره مواجه شده باشید. اما تا این لحظه هیچ منبع رسمی برای فروش اینترنتی قرص ها و آمپول های سقط جنین وجود ندارد خرید قرص سقط جنین در بندرعباس.

خرید قرص سقط جنین یا سایر داروهای سقط به صورت غیر قانونی یا اینترنتی ممکن است مشکلاتی مانند تقلبی بودن دارو، فاسد بودن آن را به همراه داشته باشد. در  نتیجه همواره سعی کنید مراحل را به صورت قانونی طی کنید و به دنبال تهیه این داروها از مکان‌های ناشناس یا افراد ناشناس نباشید و تنها به پزشک خود اطمینان کنید. برای خرید دارو می توانید از مشاوره تلفنی با پزشک زنان استفاده کنید.

نام دیگر میزوپرستول، سایتوتک است.

قیمت داروی میزوپروستول یا سایتوتک

قیمت قرص سایتوتک ۲۰۰، یا میزوپروستول یا غیره بدون نسخه در بازار آزاد، در سال ۹۹ به ازای هر عدد قرص تقریباً بالای ۷۰ الی ۱۰۰ هزار تومان بوده است.

اگر مصرف یک دوز از قرص سایتوتک را فراموش کنم چیکار کنم؟

  • اگر یک دوز مصرفی سایتوتک را فراموش کردید به محض یادآوری استفاده کنید اما اگر نزدیک به زمان دوز بعدی است، از مصرف آن صرف نظر کنید خرید اینترنتی قرص سقط سایتوتک.
  • از دوز بعدی در زمان معین استفاده کنید و برای جبران، دوز اضافی مصرف نکنید.

شرایط صحیح نگهداری دارو

  • میزوپروستول را در مکانی خشک و دور از نور و رطوبت نگهداری کنید.
  • سایتوتک سایتوتکرا دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • اگر محصول منقضی شده یا دیگر نیازی به آن ندارید آنرا دور بریزید.

راهنمای مراجعه به متخصص زنان و زایمان

در صورتی که لازم است که سقط جنین داشته باشید، می توانید به دکتر زنان مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داروهای سقط جنین و نحوه ی استفاده صحیح از آن ها، می توانید از مشاوره تلفنی با متخصص زنان و زایمان استفاده کنید.

منبع:  webmdiwhcncbirxlistdrugbank

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *