پرش به محتوا
Home » قیمت قرص سقط جنین

قیمت قرص سقط جنین

قیمت قرص سقط جنین %%sep%% قرص سقط جنین اصل %%sep%% خرید قرص سقط جنین از داروخانه %%sep%% قیمت قرص سقط جنین در هلال احمر %%sep%% قرص برای سقط جنین و پریود شدن

قیمت قرص سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال

قیمت قرص سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال : از هر 100 زنی که با استفاده از این روش سقط دارویی انجام می دهند، 97 نفر سقط جنین را انجام داده اند.

دو دارو برای پایان دادن به بارداری اولیه استفاده می شود. حاملگی زودهنگام به معنای بارداری است که ده هفته (70 روز) یا کمتر از شروع آخرین قاعدگی زن می گذرد.

We do not sell any pills, it is only to inform women about the complications and risks of using abortion pills and to prevent abortion factors.

اولین دارو (میفپریستون) هورمونی (پروژسترون) را که برای ادامه بارداری لازم است را مسدود می کند. داروی دوم (میزوپروستول) باعث انقباض رحم می شود. پس از استفاده از هر دو دارو، معمولاً بارداری به پایان می رسد.

سقط جنین دارویی به بیش از یک بار مراجعه به پزشک نیاز دارد. در اولین ویزیت پزشک طول بارداری شما را تعیین می کند. قبل از اینکه بتوانید روند سقط جنین را شروع کنید، باید یک راهنمای دارویی خاص را بخوانید و در مورد فواید و خطرات اولین دارو صحبت کنید.

خرید قرص سایتوتک

خرید قرص سایتوتک 09216459438

سایتوتک – میزوپروستول در سال 2000 توسط FDA به عنوان جایگزین سقط با جراحی تایید شد. در دو رژیم سقط دارویی غالب، سایتوتک-میزوپروستول دنبال می شود.

این مقاله مروری برای خلاصه کردن مطالعات موجود در سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال انجام شده است.

این مقاله نرخ پایه ی تداوم بارداری بعد از سایتوتک-میزوپروستول را به منظور کمک به تعیین ارزش درمانی پروژسترون مکمل در زنانی که تمایل به ادامه ی بارداری دارند تعیین می کند.

 

قیمت قرص سقط جنین در داروخانه

 

تصمیم به سقط جنین می تواند پیچیده باشد و توسط عواملی چون ارزش ها، عقاید، ارتباطات، کار، اهداف مطالعه، پایداری مالی، سن، اندازه فعلی خانواده و پس زمینه فرهنگی زن تحت تاثیر قرار بگیرد

سقط جنین های پزشکی و غیرجراحی با قرص سقط جنین (Mifeprex که به آن Ru-486 نیز گفته می شود) می تواند تا هفته دهم بارداری انجام شود. معمولا از دو قرص مختلف استفاده می شود. Mifeprex (mifepristone) که معمولاً RU-486 نامیده می شود، در اولین ملاقات شما و سپس میزوپروستول در هر زمان در عرض 48 ساعت مصرف می

برخی از زنان سقط طبیعی را ترجیح میدهند زیرا آنها میخواهند از مداخلات پزشک اجتناب نمایند و در ترجیح میدهند در حریم خصوصی خانه‌های خود و بدون عذاب بستری شدن در بیمارستان و جراحی‌های پزشکی را به اتمام برسانند.

مطالعات نشان میدهد که 80 درصد از زنانی که برای سقط طبیعی صبر میکنند میتوانند این کا ررا بدون عوارض پیش‌بینی نشده انجام دهند البته این مسئله با فرض بر این مسئله است که آن خانم زمان کافی برای بیرون کردن بافت جنین را دارد (تا 8 هفته).

خونریزی بعد از سقط طبیعی‌ ست اما چگونه میتوانید متوجه شوید که چه زمانی خونریزی بیش از اندازه است. بنا بر تعریف سقط جنین از بین رفتن بارداری قبل از هفته   20  است یعنی قبل از اینکه جنین بتواند خارج از رحم زندگی کند.

خرید قرص سقط جنین

خرید قرص سقط جنین 09216459438

سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال

این قرص ها تقریباً از داروهای خانگی برای سقط جنین تشلیک شده اند ، همچنین می توانید از آنها برای تنظیم چرخه دوره خود استفاده کنید.

شما باید بسیاری از این قرص ها را بدست آورید و سپس 5-6 از اینها را چندین بار با آب بخورید و در کنار آن شما باید تمام داروهای خانگی دیگر را نیز دنبال کنید.

حال اگر در هر شرایطی این قرص ها را مصرف می کنید ، رژیم غذایی شما باید حتماً حاوی برخی مواد تشکیل دهنده باشد.

خونریزی واژینال و گرفتگی رحم تقریباً در همه بیماران رخ می دهد. در برخی موارد، خونریزی می تواند بسیار شدید باشد. اکثر زنان احساس می کنند که سقط جنین دارویی مانند یک دوره سنگین و گرفتگی است.

شما باید به طور متوسط بین 9 تا 16 روز منتظر خونریزی یا لکه بینی باشید. برخی از زنان به مدت 30 روز یا بیشتر خونریزی دارند. در برخی موارد، خونریزی بیش از حد ممکن است نیاز به تزریق خون، درمان با دارو یا جراحی داشته باشد. سایر خطرات مربوط به سقط دارویی شامل عفونت، سقط ناقص و همچنین نیاز به درمان فوری پزشکی است.

 

عوارض سقط جنین با قرص زیر زبانی

زنان باید 2 تا 4 هفته پس از عمل سقط جنین پیگیری کنند. این قرار مهم است و برای تأیید کامل روند سقط جنین استفاده می شود و هیچ مشکلی و شکایتی وجود ندارد. آزمایش ادرار می تواند آزمایش منفی بودن بارداری و خالی بودن رحم توسط سونوگرافی را تعیین کند.

این مواد شامل زنجبیل ، میخک ، جعفری ، آووکادو ، انجیر و برخی دیگر از این گیاهان و آجیل ها هستند.
ممکن است از قرص ایبوپروفن به عنوان یک ضد درد استفاده کنید. با این حال ، می توان از این قرص ها برای شروع چرخه قاعدگی به طور مؤثر استفاده کرد.

مهم است بیمار بداند که فعالیت های روتین همچون ورزش، دخول جنسی، و کار باعث از دست رفتن زودهنگام بارداری نمی شوند. حدود 50% از همه ی موارد از دست دادن زودهنگام بارداری به ناهنجاری های کروموزومی جنین نسبت داده می شوند .

کالج آمریکایی متخصصین زنان وماماییACOG از دست دادن زودهنگام بارداری را به صورت بارداری داخل رحمی غیرزنده ویا با ساک بارداری خالی یا ساک بارداری حاوی جنین بدون ضربان قلب در 12 هفته ی اول بارداری تعریف می کند .

در طول سه ماهه ی اول، اصطلاح از دست دادن زودهنگام بارداری، سقط، و سقط خودبخود، به جای هم استفاده می شوند .

از دست دادن زودهنگام بارداری عبارتند از:

اجازه دادن برای پیشرفت طبیعی سقط درمان پزشکی، و تخلیه با جراحی هستند.

  1. سایتوتک-میزوپروستول برای از دست دادن زودهنگام بارداری مطالعه شده است. میزوپروستول که یک آنالوگ پروستاگلاندین E1 است باعث کاهش نیاز به اتساع با ساکشن و کورتاژ (D&C) تا 60% شده و زمان تکمیل را در مقایسه با دارونما کاهش می دهد.
  2. با این حال، شواهد ناکافی برای نشان دادن این مساله که این رژیم بهتر از میزوپروستول به تنهایی است وجود دارد. ACOG استفاده ی روتین ازقرص سایتوتک-میزوپروستول برای درمان از دست دادن زودهنگام بارداری را توصیه نمی کند.
  3. تجویز واژینال میزوپروستول برای افزایش اثربخشی توصیه می گردد. نتایج مطالعه نشان می دهند که تجویز واژینال اثربخش تر از استفاده ی خوراکی از میزوپروستول است. یک دوز اثربخشی حدود 70% دارد، و اثربخشی 2 دوز حد ود 84% است .

 

اگر بعداز مصرف قرص سقط جنین هنوز باردار هستید…

نادر است، اما برخی از زنان ممکن است پس از سقط جنین خود احساس غم، گناه، عصبانیت، مشکل در خواب یا انجام فعالیت های روزانه داشته باشند. این علائم همچنین ممکن است پس از تولد نوزاد یا پس از سقط جنین رخ دهد.

ممکن است موادی از بدنتان خارج شود یا پزشک مجبور شود به کمک جراحی باقی مانده جنین را از بدن حذف نماید اما بعد از عبور بافت ها گرفتگی های خفیف شکمی برای چند روز و لکه بینی تا خونریزی خفیف برای 1 الی 2 هفته وجود خواهد داشت. حتما از نوار بهداشتی استفاده کنید. برای کاهش درد گرفتگی شکمی می توانید از استامینوفن و ایبوپروفن بهره ببرید.

از داشتن رابطه جنسی، داروهای مرتبط با واژن، دوش واژن برای چند هفته خودداری کنید تا خونریزی متوقف شود. خونریزی شدید، علائم عفونت مانند بوی بد در هنگام ترشحات واژن و تب و یا درد بیش از حد نیاز به مراقبت های پزشکی فوری دارد.

سرگیجه و احساس ضعف ممکن است به این معنی باشد که شما در حال ورود به حالت شوک هستید. در این شرایط بلافاصله با اورژانس تماس بگیرید یا از فری بخواهید شما را به بیمارستان برساند.

پس از اولین سقط جنین، احساس نگرانی خواهید داشت. با اینحال متخصصان باروری بر این باورند که سقط جنین برای یک بار بدین معنی است که اشکالی در شما یا همسرتان وجود دارد.

 

 قرص زیر زبانی چقدر طول میکشد

سقط جنین زمانی رخ می دهد که بارداری فرد به طور ناگهانی قبل از اینکه خانم باردار به هفته بیستم بارداری خود برسد، قطع شود و به انتهای خود برسد. واژه دیگری برای سقط جنین که به طور ناگهانی رخ می دهد سقط جنین خود به خودی است. سقط جنین در میان خانم های باردار بسیار شایع است.

سقط جنین با قرص در حدود یک درصد از موارد اثر نمی کند. حدود دو تا پنج درصد در زنان بافت جفتی در رحم باقی خواهند ماند و برای تکمیل سقط جنین نیاز به درمان بیشتری از قبیل قرص های اضافی یا یک روش جراحی کوچک برای تکمیل سقط جنین خواهند داشت.

حاملگی ممکن است که حتی پس از استفاده از سایتوتک / میزوپروستول همچنان ادامه داشته باشد. در این مورد، سقط جنین به طور کامل شکست خورده است و زن باردار است.

حتی اگر خونریزی کنید، هنوز می توانید بارداری را ادامه دهید. خونریزی به این معنا نیست که شما سقط موفق داشته باشید. اگر هنوز علائم حاملگی مانند سینه درد یا حالت تهوع دارید، ممکن است بارداری ادامه داشته باشد.

شما باید در عرض یک هفته یک سونوگرافی داشته باشید یا 3 هفته بعد آزمایش بارداری را تکرار کنید تا حاملگی به پایان برسد. بیشتر تست های بارداری که 3 هفته پس از سقط جنین انجام می شود قابل اعتماد هستند.

قیمت قرص سقط جنین بدون نسخه

لازم است 3 هفته پس از سقط جنین انتظار بکشید زیرا هورمون های بارداری در بدن باقی می مانند و می توانند آزمایش حاملگی را به طور غلط مثبت نشان دهند. اگرپس از سقط دارویی ، بارداری شما پابرجاست ، می توانید مجددا سقط دارویی را انجام دهید یا سقط جراحی انجام دهید.

گرچه خطر بسیار پایین (کمتر از 1/1000) میزوپروستول می تواند خطر ابتلا به ناهنجاری های جنینی را افزایش دهد.

CYTOTEC را مصرف نکنید اگر:

شما به CYTOTEC (یا سایر داروهای پروستاگلاندین).

اگر واکنش آلرژیک داشته باشید ممکن است دچار بثورات پوستی، مشکل در تنفس، تب یونجه یا غش شوید.

باردار هستید، یا احتمال بارداری وجود دارد، یا اگر قصد باردار شدن دارید.

اگر در حین مصرف سیتوتک باردار شدید، به پزشک خود اطلاع دهید.

اثرات CYTOTEC ممکن است برای نوزاد در حال رشد (جنین) مضر باشد.

اگر امکان باردار شدن برای شما وجود دارد، باید در حین مصرف سیتوتک از روش های پیشگیری از بارداری کافی استفاده کنید. نمونه‌هایی از پیشگیری از بارداری کافی، ضدبارداری‌های خوراکی (“قرص”) یا دستگاه‌های داخل رحمی (IUD) هستند.

CYTOTEC نباید توسط زنان باردار استفاده شود زیرا ممکن است باعث سقط جنین شود و این می تواند منجر به خونریزی بالقوه خطرناک، بستری در بیمارستان، جراحی، ناباروری یا مرگ شود. هنگام مصرف سیتوتک نباید باردار شوید.

 

قیمت قرص سقط جنین اصل

CYTOTEC را پس از تاریخ انقضا (EXP) چاپ شده روی بسته استفاده نکنید.

ممکن است هیچ تاثیری نداشته باشد یا بدتر از آن، اگر بعد از تاریخ انقضا از آن استفاده کنید، یک اثر کاملاً غیرمنتظره خواهد داشت.

از آن برای درمان هر گونه شکایت دیگری استفاده نکنید مگر اینکه پزشکتان بگوید.

این دارو را به دیگران ندهید، حتی اگر علائم آنها شبیه علائم شما به نظر می رسد.

 

قیمت قرص فایزر

پزشک برای تشخیص صحیح همچنین به سابقه شما (به خصوص سن بارداری شما) و معاینه  جسمی (آیا سرویکس رحم باز است و آیا هر گونه بافتی از بارداری وجود دارد) توجه میکند. چگونه پزشک می-تواند با استفاده از سونوگرافی، سقط جنین را تشخیص دهد؟

به طور متوسط، زنان پس از انجام سقط پزشکی، 9 تا 14 روز خونریزی می کنند. بعضی از زنان تا 4 هفته خونریزی می کنند یا لخته دفع می کنند. پس از چند روز اول خونریزی شدید، بعضی از زنان خونریزی کم یا عدم خونریزی دارند، برخی خونریزی دارند که متوقف و دوباره شروع می شود، و بعضی دیگر به مدت چندین هفته خونریزی مشابه دوره قاعدگی  دارند.سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال

اگر علائم عوارض وجود نداشته باشد، خونریزی، حتی اگر طول بکشد، خطرناک نیست و بهتر است که منتظر بمانیم تا خود آن متوقف شود. برخی از زنان خونریزی را تجربه نمی کنند. سایر افراد ممکن است خونریزی داشته باشند که از 2 تا 6 هفته طول بکشد.خونریزی ممکن است لکه دار و قهوه ای تیره باشد ویا لخته خون باشد.

اغلب در طی چند روز اول بلافاصله پس از سقط جنین خونریزی ایجاد نمی شود و پس از آن تغییرات هورمونی خونریزی ممکن است به عنوان یک دوره در حدود روز سوم یا پنجم پریودی سنگین وبا گرفتگی زانو افزایش یابد. What is medication abortion

قیمت قرص سقط جنین فایزر

اگر خونریزی شدید (خیساندن حداکثر یک پد کامل در یک ساعت) رخ دهد، شروع به ماساژ عمیق رحم کنید تا 10 دقیقه، ایبوپروفن را مصرف کنید، از یک پد حرارتی استفاده کنید و فعالیت را کاهش دهید. اگر خونریزی شدید بیش از سه ساعت ادامه پیدا کند، با پزشکتان تماس بگیرید.سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال

پس از دو سقط جنین، یکی پس از دیگری، پزشک نمونه های خون را برای پیدا کردن آنچه که در بدن شما اتفاق می افتد، جمع آوری می کند. این موضوع زمانی که مشکلات پزشکی دارید یا 35 سال و بالاتر دارید، بسیار ضروری است. اگر بارداری را در سه ماهه دوم یا اوایل سه ماه سوم از دست دادید، به یک متخصص مراجعه کنید تا بارداری های بعدی شما را کنترل کند.

اگر شما بارداری سالمی داشته باشید، خونریزی ، لکه بینی، گرفتگی شکم و نشانه های بیماری های دیگر را در خود نداشته باشید احتمال بروز سقط جنین بسیار کاهش پیدا می کند. متوسط ضربان قلب جنین 120 ضربان در هر دقیقه است.

هر ضربان قلبی که از این مقدار بالاتر یا کمتر باشد ممکن است باعث ایجاد نگرانی در پزشک شود. حتی زمانی که ضربان قلب جنین عالی است باز هم سایر شرایط ممکن است باعث سقط جنین شود. به همین خاطر باید در این دوران همیشه تحت کنترل باشید.

The Abortion Pill

2 دیدگاه دربارهٔ «قیمت قرص سقط جنین»

  1. بازتاب: خرید قرص سقط جنین 09216459438

  2. بازتاب: خرید قرص سقط جنین  | سلامتی زنان | قیمت قرص سایتوتک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *